Sunday, May 10, 2009

Tizenhatodik ajánlat

Besh o droM: Amikor én még kissrác voltam (Illés cover)















A Besh o droM kis hazánk egyik legkiemelkedőbb alakulata a népzene/világzene terén. Vétek nem ismerni őket. Aki még esetleg nem ismeri őket, annak annyit róluk hogy mindenféle nép zenéjét játsszák az Alpoktól keletre és délre, Kisázsiáig bezárólag. Ezeket keverik hol egymással, hol modernebb megoldásokkal (scratch, dobgép, ilyesmik), nagyon élénk elegyet alkotva.

Ez a szám a 2005-ös Universal által megjelentetett Amikor én még kissrác voltam – Tisztelgés az Illés zenekar előtt c. lemezen jelent meg, melyen 13 zenekar egy-egy Illés szám eljátszásával teszi tiszteletét. Illusztris a névsor (Kispál, Sziámi, PASO stb.) nekem legjobban a Besh o droM átirata tetszik, a klipp meg úgy zseniális ahogy van! Nem is szaporítom tovább a szót, tessék:

No comments: